Bara en natt och massor av skratt..

Ja bara en natt kvar nu och sen är det.... MIN FÖDELSEDAG!!!! Jag är verkligen som ett barn när det gäller att fylla år.. Jag tycker det är TOPPEN!!! (inte att bli äldre, bara att ha födelsedag)
Imorron är det iaf dags för den stora dagen och som grädde på moset har min Carro Barro kommit på visit =) Ikväll har vi lagat gourmet middag (korv och makaroner), kollat lite tv och byggt ihop mina nya stolar..

                                              

Dagen på jobbet har varit helt ok. Säljet gick väl sådär, men vi hade så gtymt roligt!! Jag och Sabbe skrattade os igenom största delen av eftermiddagen =) Jätte mysig lunch med "N" hanns oxå me...

Iförrgår körde jag ett pump-pass och det var HÅRT kan jag säga!! Kämpar på som få iaf =S

Nu är det dags att sova lite för imorron vankas en tripp på stan, plocka upp Ninni, middag och sen FEST!!!

Sov gott alla, dröm om änglarna... P U S S A              P U S S A

Kommentarer
Postat av: Kari

GRATTIS
GRATTTIS
GRATTIS

Ja,grattis så mycket till en underbar tjej....du finns i mina tankar,och varma er dom...

Ha,nu en fantastisk fin kväll med dina goda vänner,njuuuuuuuuuuuuut!!!!!!!

Goda kramar till dig Linda, Kari....

2007-12-08 @ 15:51:11
Postat av: mama

Grattis på födelsedagen gumman
hoppas den blir bra
pöss å kram mama

2007-12-08 @ 20:39:45
Postat av: Kattis

Stort grattis på födelsedagen i efterskott. Snart är du lika gammal som mig... ;) Hoppas allt är bra med dig! Kram Storasyster Kattis (hittade din blogg på han som är i paradisetet blogg... oj vad inveklat det lät!)

2007-12-11 @ 09:42:00
URL: http://www.kattisv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0