Ensam, sjuk och allmänt bitter...

Ja nu har jag TÖTTNAT på att ligga här i min ensamhet =( Idag har jag inte ens låst upp dörren... Jag fattar inte varför alla äckliga baciller måste ge sig på just mej... Idag hade jag VERKLIGEN bestämt att det var dags att bekämpa dom j_vlarna och ta mej till jobbet, men.... NÄPP!!! Det blev inget av med det =( Natten bjöd på kroppstemperaturer över 39 grader så jag kände mej lite yr när kl. ringde vid 06,30... Släpade mej iaf ut till soffan för att kolla på Lucia morron och mysa med levende ljus.. Ringe "chifen" och meddelade min frånvaro för 4:e dagen i rad, SO UNLIKE ME!!!! Där rök den månadslönen =(
                      image192                                          image193
Igår var af mamsen här och firade min födelsedag (i efterskott).. Vi som skulle å på stan och köpa presenter till mej fick istället tillbringa dagen i min soffa och på sjukhuset (var annars när vi ses)... Följde iaf med henne dit eftersom hon behövde ett visst stöd.. Mamma är minsann ingen vekling hon inte, nähä rå hon körde minsann 30 mil! för att träffa sin dotter trots (vad vi tror i nuläget) ett avslitet ledband i knät!! GIRLPOWER!!
Fick iaf en ROSA verktygslåda, ett presentkort på "Bodyshop", smörgåstårta, julmat och pengar så dagen var så bra den bara kunde vara =)
                        image191

                        image190

Inget bra på tv, knappt nåt godis kvar, fortfarande lite taggtråd i halsen och soffan har snart liggsår.. Kan man bli bittrare?? Hmmm....

Saknar min "N" masor, massor.... Pussar

Kommentarer
Postat av: mh

vi är också sjuka. Jag och Towa fick penicillin i torsdags....Anja har haft kalas i dag och nu klagade hon på ont i halsen i kväll...Det blir en spännande vecka framöver.

2007-12-16 @ 22:48:18
Postat av: mh

Ghaaaaaaaaaaaaa, när ska du skriva blogg....
Väntar och väntar och inget blir det för dig....

Vinke vink

2007-12-19 @ 23:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0