Exakt en vecka kvar och "vad i allsin mina dar??"

Nu har det gått en hel månad till och vi är redan inne i december!!! Idag vände jag blad i min kalender (den super fina som jag fick av mina tjejjor Anja och Towa förra julen och som snart är slut, blink blink) och insåg att snart är ännu ett år av nya erfarenheter förbi..
Ja idag är det lördag (godisdag) och bara EN!! vecka!kvar till min fördelsedag... 23 år, ska det va nåt att fylla det?? Jo men det blir ju trevligt med lite kalas och paket och det bästa av allt... Vännorna kommer ju!! Igår var pappsen och Kari här en sväng.. Jag fick min bokhylla som jag beställt från Ikea och sen fick jag även FÖDELSEDAGSPRESENTER!!! i form av en Rosa brödrost och nytt matbord och stolar.. TACK SNÄLLA NI!!!!!

Idag är det oxå fördelsedagsfest hos Anna, men jag orkar nog faltiskt inte ta mej dit =( Har jobbat hela veckan och det har ju inte blivit tillräckligt med sömn det är tydligt det..

I torsdags var vi på  image160 på "after-work" och det blev en hel del öl kan jag säga =) Vid 2-tiden var det iaf dags att gå hem och det var då jag fick den lysade idéen att vi skulle gå hem! Det blåste verkligen JÄTTE kallt och det var rena skridskobanan hela vägen.. 
                       image159
Men det var underbart att få komma in och krypa ner i en varm säng sen då =)

Jobbet har gått himlarns bra den här veckan må jag säga, bredbands försäljningen har gått som på räls =) Det var verkligen det jag behövde nu efter en del tunga dagar...
Har dragit ner lite på träningen efter en del tydliga signaler på att jag gick ut för hårt.. Nu hoppas jag iaf på ett positivt besked från mina röntgenplåtar och att "nålstickningarna" gör sitt, då är jag snart i topp igen =) Annars är livsnivån rätt så behaglig för tillfället ;0)

Har ju "dejtat" en del på sistone och lite mys skadar ju aldrig... Känns jätte kul och positivt =)

Igår blev det en öl efter jobbet, men sen var det sova som gällde.. Vi gick hem til "N" och skulle kolla på "Sagan om ringen" (nej jag har inte sett den än) men det tog inte många minuter innan jag somnade ovaggad i soffan.. Imorse var jag som en död säl när klockan ringde så jag tog värsta sovmorronen medans "andra" fick gå upp och jobba :0P Nu är jag iaf hemma hos mej och pyntar i ordning lite inför kommande advent- och juletider... Är såååååååååå mysigt och jag blir varm ändå in i själen =)
                         image158

Ikväll blir det alltså inget partaj utan istället middag och bio med Plunsen.. Känns som att det är det enda rätt just nu... Blir ju dunder party nästa helg istället ;)

Nu ska jag hänga tvätt och fixa lite käk.. Pynta klart, dammsuga och sen dra mej ner mot staden.. Snön yr utanför och jag önskar alla en JÄTTE mysig helg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0