GOD FORTSÄTTNING.....

Jaha då var julen över och tomten kom med massa klappar även i år =) Jag lämnade staden på lördags eftermiddagen efter endel julklapps shopping och kvällen innan det en trevlig kväll hos Lars och Mums-Lilla julafton =) Fick min julklapp av underbara, bästaste, goaste Nicke oxå... EN ROSA HÅRFÖN!!! Tack min vännen...
 Bussen mot Härjedalen var mer än full och det var minsann tur att jag fick en plats att slå ner ända på... Söndagen spenderade jag med mamsen och vi var ute på shopping mest hela dagen.. På Vemdalsskalet gjorde vi en del fynd, b.la en ny fin tröja, en ny klänning och lite annat smått och gott... Vi köpte dessvärre ingen gran men julklappar fick vi minsann ändå!!

Jag fick massa fina saker som jag önskat mej... B.la det efterlängtade Nintendo Wii, en sodastream, en hushålls assistent (eller egentligen 2 men jag bytte in den ena), Sveas Rosa bok, en JÄTTE fin sten skulptur och massa andra jätte fina saker.. TACK ALLA UNDERBARA VÄNNER, FAMILJEN OCH KÄRLEKEN!!! Ni är dom Bästaste!!

Juldagen spederades i Sveget.. Fest på Folkan och många kära återseenden blev det =) Dessvärre var det inte lika kul som förr i tiden.. På annandagen var jag och Pluns rätt så sega, men alerta som vi är hände det ändå något... Pluns fick efter mycket tjat och gnat med mej ut på äventyr i pulka backen... Vi kan vä säga så här; Jag var INTE i topp form ;)
                                                                    

Efter en sibylla måltid och en dusch satte jag mig äntligen på bussen och åkte jag tebax till staden för att äntlgen få träffa min Niclas, värsta länga var jag utan han... Träffade go-tjejjorna Anja och Towa oxå när jag var i Sveg (fick en ny kalender som jag önskat mej)

Har nu varit i staden ett par dagar och jobbat lite.. Varit med Nicke mest hela tiden och igår var vi med Noli och Malin på G3.. Skön, lugn kväll med bärs och trevligt sällskap =)  
Nyårsafton är fortfarande ett STORT ? Ramundberget, Vemdalsskalet eller Staden??? HMMmmmmm???

Idag har Pappsen varit här och plockat reda på sina möbler och annat tjafs.. Tomt blev det minsann =( Inte för att jag är hemma överdrivet ofta nu för tiden, men ändå... Monterade ihop mitt nya köksbord oxå, det blev värsta fint iaf =)

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir.. Ska ringa min Nicke-pojke nu och kolla status.. Hoppas alla haft en JÄTTE fin jul och att tomten lämnade fina paketar.. Snart äre nytt år!!

Kommentarer
Postat av: mama

Va skoj att läsa du har det bra, hälsa N att vi är inte tokiga bara galna.
Puss å kram gumman

2007-12-29 @ 18:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0