Ipod problem och kroppen känns som en sten...

Ja idag har jag Träningsvärk med STORT "T"!! Känns som vaderna är gjorda av hårdplast och ryggen av cement.. Så nu är jag en "många olika blanande material"-människa =) Sitter på jobbet och är en flitig flicka.. Hungrig som en varg och trött som en björn är jag oxå =( Imorse var det otroligt segt att ta sig ur sängen, värre än på länge faktiskt.. Jag borde nog lägga om min tillvaro och göra som dom riktiga "nallarna", GÅ I IDE!! Tåls att tänkas på..
Imorse när jagkom fram till jobbet skulle jag stänga av min ipod och vad hände då?? Jo INGENTING!!! den är helt låst.. Kan inte göra nånting och jag fasar för att det är allvarligt =( Jag kan verkligen inte klara min tillvaro utan den.. Måste hem och leta reda på nån mp3 så länge så jag inte avliden.. Music is life..

Min blogg såg värsta konstig ut igår och jag vet inte varför?? Jag hade ju som tidigare nämnt en HEL del problem med bloggandet igår.. Härifrån jobbdatorn ser iaf allt great ut..

Hade fått en kommentar såg jag som infade om att "H" och hans reskompis är tebax från semestern på Nya Zeeland.. JÄTTE kul att höra att dom haft det bra, men något avundsjuk är jag allt.. Vart har jag alltid velat åka om inte till Nya Zeeland (och till Island då förståss) =(

Idag är vädret rätt så tungt här i staden, nästan regn och det tycker vi INTE om!! Bara mera snö är det som godkänns =) Har nyss haft en mysig lunch med min goa kollega Carro och vi snackade om livets stora fråga.. KÄRLEK!!! We like it alot, moaahaaahaaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0