Jag jobbar hårt, men inte på att uppdatera...

FÖRLÅT!!! Jag vet att jag är kass på att uppdatera just nu men jag ska försöka hinna med lite iaf... Massa klappar som ska köpas och jobb som ska avslutas. Sista dagen att jobba är imorron och det ska bli JÄTTE skönt med lite ledigt..
Lite Updates sen sist då..

Jag vann till sist över de onda bacillurerna och tog mej tillbaka till jobbet.. Fredagen gick segt, men det var kul att vara tillbaka med alla goa kollegor.. Dagen gick sådär och jag var bort petad från topplistan på bb-sälj =( Attans, nu ligger jag för långt bakom för att hinna ta igen..
Gick till Nicke efter jobbet och myste lite =) Kvällens plan var födelsedagskalas hos Jonta.. Ojoj vilken fin lägenhet han hade den pojken, AVUNDSJUK!!! En öl på Bishops hanns oxå med innna vi stretade hemmåt i blåsten..

Lördagen spenderades lääääääänge i sängen och sen var det shopping på stan som gällde.. Jag hade ju fått pengar till födelsedagspresenter så det var bara att börja införskaffa... Ny mössa (rosa såklart), bodybutters, ansiktskräm mm. Nya vantar blev det me eftersom jag glömt mina hemma och kallt var det.. Nicke fick oxå ett par då hans var lite sönder =( Han blev glad för nya iaf =)
Vi käkade en pizza och sen begav han sig iväg till laserhallen för lite aktivteter.. Jag för min del slackade i soffan och såg för första gången i mitt liv "Sagan om ringen"!!! Kvällen bjöd på inflyttningsfest så Nicke begav sig dit medan jag stannade kvar hemma för en helkväll med mr "Jack Sparrow" ;)..

Söndagen spenderades även den till stor del i sängen, fy vikken slacker jag har blivit på senaste.. Men men, vem bryr sig egentligen?? Haha..

Nu är det som sagt bara en dag kvar att jobba och det är tur det för det går rätt trööööögt kan jag säga.. Lördagen är ämnad till julklappas shopping och sen bär det av mot Hede.. Mamsen och jag blir själva på julafton eftersom storebror inte fick ledigt utan får fira sin jul i det soliga Spanien, stackarn.. Juldagsfesten är ännu inte bestämd var den ska tillbringas, mycket tjat om att det är Sveget som gället.. Inte så sugen på det, men vi får väl se vad det blir...
Igår kom min Linda vännen på besök och stannade över natten.. Vi snackade endel om nyåret och lite nya planer smeds minsann =) Fortfarande inget bestämt... We will see....

Nu har jag varit och kört ett Power Pate pass och tagit en liten shower =) Jag, Nicke och några grabbar från suppen ska ut och dricka en öl (eller två) nu... Stay in everybody... Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0