Kunde inte hålla vad jag lova för jag ville bara sova....

NU ÄR JAG FÖRBANNAD!!!!!!! Nu har jag skrivit om den här j_vl bloggen 2 ggr och det bara försvinner...
VAD ÄR DET SOM PÅGÅR?????? Här anstränger man sej för att dela med sej av sitt liv och sin tillvaro och vad får man tebax?? INTE ETT SKIT!!! Hatar datorn just nu!!! Anyway...

3:e gången gillt =)
Ja jag var som tidigare nämnt en lat människa i hlgen och låg hemma och tofflade istället för att fullfölja mitt kall och gå på "Dresscode Klänning"- fest hos Anna.. Trött som jag var sov jag bort halva helgen och s
det var bara SÅÅÅÅÅÅÅ skönt.. Tyckte att jag sovit lite väl länge där på lördagsmorronen (10.30) men chockde mej själv genom att inte kravla ur sängen förrän vid 12.40-tiden på söndagens förmiddag. Kommer inte ens ihåg när jag sov så länge sist, det var iaf LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE sen =)

Det som var kvar av söndagen spenderades med Plunsen.. Vi åkte hem till mej och åt frukost för att sedan bege oss ner till staden för att kolla in julskyltningen (Idan hängde fett med tomtarna).. Stelfrusna rumpor och en matkasse senare begav vi oss hem till mej igen för att fia lite "dinner"... Pluns lagade Kyckling och ris och jag var en redig tjej och monterade ihop min nya bokhylla =) Händig tjej=Moi...

                                           
När  vi var mätta och glada kollade vi in Bridget Jones och sen begav vi oss ner mot stadens centralare delar.. Det som återstod av kvällen spenderade jag i soffan hos "N" med mys och sen (för ovanlighetens skull) en sovade Linda =)

Jobbet rullar på men det känns som det är långa dagar =( Det är skönt att det snart är jul så man får vaa ledig några dagar igen =) Ledighet gillar vi MASSOR!!!
I måndags var det dessutom EXTRA jobbigt att kliva upp då det var ombyta roller =( Jag var den som var tvungen att kliva upp och jobba medans andra fick ligga kvar och sussa, ORÄTTVIST!!! Men, men vi lever ju i ett (vad vi kallar) jämnställt samhälle så..

Igår var jag på "Power Plate" kurs i typ 3 timmar så idag har jag varit lite mör.. Körde iaf genom passet på lunchen idag för att mjuka upp lite.. Skulle inte vara helt fel med en massage just nu kan jag bara säga =)
Ikväll har jag varit hemma och plockat lite.. Byggt ihop mitt badrumsskåp, betalat räkningar (ja jag vet att jag är sent ute)  och kollat lite tv.. Känner jag mej rätt så sover jag väl snart... KRAMISAR KRAMISAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0