Last day at work och jag vill till New York..

Ja hur coolt vore det inte att få fira in det nya året på Manhattan??Jo jag skulle inte tacka nej minsann =)
                                                                       image198
Jag och Pluns har iaf preliminär bokat in en lite tripp till London i vår.. Musicals och shopping är resans syfte!!

Idag känns jobbet som en elefant på axlarna.. tungt, trist och allmänt tråkigt.. Kan det vara så att jag vill gå på julledigt mån tro??
Igår var jag och Nicke hos Noli och drack lite bärs med grabbarna..
Jag var seg som en gammeldags kola men det var trevligt iaf.. Hem till Nicke och nån rostad macka senare var den minsann sängen som gällde.. Mitt sömnbehov (minst 10 timmar/natt) har blivit kraftigt reducerat på sistone, men man kan ju leva på kärlek och luft rätt länge så ;)

Imorron blir det då julklapps shopping och sen buss till mamma.. Blir kvar i Härjedalen tills den 26 dec. då jag måste tillbaka till staden för att arbeta lite igen, 27-28 är sista dagrna för året. Nyåret blir ju dessvärre ej på Manhattan så jag får väl nöja mig med, Ramis eller staden antar jag =) inte helt fel det heller....

Kl. är snart 12 och jag slutar 19 så jag har några timmar kvar än =( Dessutom är Nicke ledig idag så det är inget kul alls här på jobben, saknar... En KRAM (och en liten puss) och en massa LUNCH hade inte suttit helt fel kan jag säga..

                                                 TACK FÖR ALLA FINA JULKORT JAG FÅTT!!!!!
                                                                         image196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0