Några fler saker jag önskar mej bara....

Ja det är hög tid at fylla på önskelistan en aning....

EN PLATT-TV!!!! (Samsung 40" finns för "bara" 9,990:- på Dustin.com)

Stickade vantar (sånna där fina med mönster på, ROSA såklart)

Nytt Body butter (Snart slut och då blir jag en torrboll ju)

En hantverkare (eller iaf en redig karl so kan hjälpa mej lite)

En matta (gärna en fin)

En resa till "Paradiset" (eller Karibien som det oxå kallas)

Filmer (massa nya, bra´a, roliga, spännande etc.)

Skor (alla olika sorter)

En digitalkamera (en ROSA då förståss)

En ny hjälm (en riktigt snygg en)

Det kommer mera......


Ps: TACK MIN ÄLSKADE TWINNIE FÖR DET FINA KORTET, DET VÄRMER MEJ I HJÄRTAT!!! Ds.


Kommentarer
Postat av: mh

gud vad rotit det var att läs bloggen från min dator i dag.

Vad önskar jag mig då?
Täckbyxor
Kamera
Mobil
Dator
en smal kropp
ett gott skratt i flera dagar
Semester någon annan stans.

:o)

2007-12-05 @ 08:56:20
Postat av: Mej

Ja visst såg den konstig ut förut?? Men nu ser den ok ut iaf från min data här på jobben...

Man ska önska sig saker som man inte har, vet inte du det?? Mobil, data, kamer har du ju redan så vitt jag vet??
Den smala kroppen kommer!! Imorse när jag ställde mej på vågen visade den 10 kg!! mindre än i våras.. GLÄDJE!!!!

2007-12-05 @ 09:48:22
Postat av: M H

man kan ju alltid byta ut lite grejor till lite bättre.
vink vink

2007-12-05 @ 11:27:11
Postat av: Mej

Jo det är sant att man kan.. Men man ska ju oxå önska sej sånt som man inte har.. Det hr jag gjort, MASSOR!!!!!

2007-12-05 @ 15:04:26
Postat av: Kari

Men vad du er skön,och atter en gang,tack för en god latter.....Vad fint det blev med hyllan,du er duktig....Saknar dig,att få slappa o prata,och lite kaffe o godis...Nästa gang,då ska man planera!!!!!
Må så bra,och fortsett att vara den goda, goda Linda....Varma kramar från Kari.....

2007-12-05 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0