Alot of work, work....

Ja det här var du verkligen jobbandets månad.. Känns inte som jag gör annat än trippar mellan busshållplatser (och missar naturligtvis ändå de flesta av bussarna som går) och jobbet... Nu så här på helgen går det ju knappt några bussar alls så då får jag snällt vandra mellan "The other (better) side" och jobbet...
Värsta lugnt i helgen iaf.. Igår ringde inte allt mycket, bara precis lagom och idag är det SUUUUPER lugnt =)
Igår hade vi en riktig mys-dag på jobbet.. Vi snackade mest strunt och jag och Anna köpte oss lite godis att kalasa på =)

Imorron är en ny vecka och nya möjligheter, eller?? Jo det är klart.. Jag har snart drivit ut alla otäcka bacillurer ur kroppen och kan sätta igång att träna snart igen, TJOHOOOOOO!!!!!!!! Nu blir det andra bullar kan jag lova.. Hur glad blir vi inte för att vi snart får VRÄKA i oss Lussebullar förresten??? (Fast utan äckliga russin såklart)
                                                                              image143
                                                   DET ÄR JU SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GOTT!!!!!! Me Love =)

Nu fattas det bara att det kommer lite mera snö, det mesta har ju smält bort =( Igår var jag ute på gåden och skottade i nästan 1 timme!! Bara slask som jag var tvungen att skuva undan, TUNGT var det vill jag lova... Jag har ingen bil, jag använder inte parkeringen men ändå måste jag skotta den.. Hur kommer det sig egentligen?? Hmmm.... Jo det är ju så att vi alla måste dra vårt strå till stacken och mina grannar är så snälla och hjälper mej så mycket ändå, så det gör jag så gärna så...

Eftersom jag jobbat hela helgen har det varit lugna puckar.. Bara tv och godis hemma i soffan.. Känner ett starkt behov av att dra iväg på en semester snart, lite miljöombyte skulle vara tacksamt... Hyser en hel del avundsjuka till en "viss" mister "H" som sticker till Nya Zeeland nästa vecka.. Hade ju inte varit HELT fel att få följa me kan jag ju säga =)

Kommentarer
Postat av: Erica

Vi har haft det helt underbart på våra äventyr i NZ!

2007-12-05 @ 09:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0