Arbetstider och sånt som svider...

Ja idag har jag verkligen strulat med schemat =) Jag har varit i kontakt med "trafik" ett antal gånger och min chef börjar nog tvivla på att jag ska dyka upp vid rätt tidpunkt??
                                                                            image129
Först började jag rota i det hela för att få ledigt nästa måndag då jag ska ta HB i Hede, sen kom jag på at jag var tvungen att få sluta vid 16.00 tiden på fredag så jag hinner med bussen till Hede/Forum.. Sen bytte jag pass inför morgondagen så jag inte missar mitt Aerobox pass och sen lade jag på en extra dag för att kompensera måndagen då jag måste vara ledig =) Verkar det lite krångligt??? Nehej då, nemas problemas =)

Jobbet är fortfarande seeegt, men den snälle filuren "Jonish" satte upp mål til mej idag så nu måste jag jävlar i norden K.Ä.M.P.A!!!! Frågan är väl vad jag gör om jag inte klarar dessa, hmmm...

Käkade värsta pizza lunchen idag så efter jobbet blev det ett stenhårt pass, image130
Jag körde verkligen på som bara den (synd bara att jag hade lite för lätt vikter på stången), men det blir det ändring på nästa gång! En del övningar sved då REJÄLT! kan jag säga... Missade såklart bussen (för ovanlighetens skull) och det blev rätt kallt om asset när jag då istället fick trava hem, svettig som jag var.. Snackade i telefon med Carro Barro hela vägen hem så det gick rätt fort iaf =)

Dagens pinsamthet: Ramlade pladask baklänges ner i golvet då jag skull testa en sak med stolen på jobbet, oooooppppppsssss... Några fick sej ett gott skratt iaf..
Råkade även säga "Sket eller typ skiter" i telefon till en kund idag oxå, jag skulle säga "sköter".. Hihi sa jag och Anna då =)

Jobb frågorna snurrar vidare innanför mitt pannben! Intervju på jobbbet här i staden på torsdag och "fjällen" jobbet tar jag beslut om nu senare... Men jag har (nästan) bestämt mej för att inte ta det! =)
                                                    image131

Imorron börjar jag alltså dagen på gymmet och sen jobbar jag kväll istället.. Peace out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0