Biobesök och pengarna som "gått upp i rök"...

Ja nu är det snart slut på den här månaden och även på den första lönen =( När den kom kändes det som att det var HUR mycket som helst, men nu är allt helt plötsligt slut??? Hur kan det komma sig?? Jag har ju knappt köpt nånting, hmmm....
I dagarna beställde jag iaf lite nya möbler från Ikea =) Matbord, stolar och bokhyllor är alldeles snart på ingång i min lägenhet.. Pappsen kommer förbi om ca en och en halv vecka med dom, Jajajaja!!!!
Ida har jag varit ledig och det var välkommet.. Tog värsta sovmorronen efterso det blivit "endel" sena kvälla på sistone..
Igår var jag och en viss "N" på bio, Vi såg "1408" image144, den var helt okej men inte super bra.. Men bara att vara på bio är ju halva grejjen, det är ju såååå mysigt och stämningsfullt.. Nu är klockan snart tolv och jag ska sova lite.. Imorron väntar en röntgen av "dumma foten" och ett Aerobax-pass innnan jobbet.. Känns helt okej med tanke på att jag bara jobbar imorron kväll och sen dag på torsdag och sen... Är jag LÅÅÅÅÅÅNG-ledig, 3 dar i sträck!!! TJOOHOOOOOOO!!!!! Då ska njutas kan jag lova =)


Idag var jag och Pluns på stan och fönster-shoppade lite.. Vi spanade in sånt som kan införskaffas på fredag när den efterlängtade lönen kommer.. Blev väl en del saker redan idag iofs men det är ju som vanligt det.. Nu behöver jag iaf en ny väska, that will be prio nr 1! En lagom stor, svart, utan onödigt krafs på och som kan användas både till vardags och till fest är mitt enda krav =) Hoppas den finns där ute nånstans..     
                                        image145

Livet rullar på som det ska iaf.. Jag gör mer än att jobba och sova, vilket känns som ett STORT steg i rätt riktning.. Snart är man ju ett år äldre (igen) och livet kanske tar en annan vändning, vad vet jag??
Är rätt nöjd som det är just nu faktiskt...

Sov nu gott alla vänner, dröm om äglarna.. Pussssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0