Det här vill jag ha när jag fyller år, eller av tomten....

Nintendo Wii (+spel och en extra "dosa")


Sodasteam (Delux modellerna är ju snyggare)


Badrums renovering (Vem vill ha ett blått badrum egentligen?)


Apotekar/köpmanna disk


Platt-tv (En 37" räcker)


En rosa verktygslåda (Finns på "Bonus möbler")


Glöggsetet från "Inspirera"


Kläder i massor (Eller pengar som jag kan köpa dom för)


Makeup (Gärna I.D)


En fin Tavla


Soffbord (Ek satsar jag på)


Tv-bänk (Ja just det, ek var det)


Powerplate (Kostar "bara" 120.000:-)


Fina saker till lägenheten (Gärna rosa sådana)


Inredning till hallen (Sko-och hatthylla, gärna i ek då)


Och, det kommer mera... Var så säker........
Jag ha ju varit EXTRA snäll i år, hihi ;)


Kommentarer
Postat av: Tvillingen

jag tror jag satsar på o köpa en powerplate till dej i år, perfekt så jag vet vad jag ska lägga pengarna på ;)

2007-11-22 @ 21:09:41
Postat av: Carro

ja du berättade ju vad du ville ha i present...men ja vet inte om ja vågar köpa en sån. ja vet ju inte va d ska va för tjocklek och längd....haha.puss

2007-11-27 @ 23:21:31
URL: http://lilja85.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0