En ölkväll på "News" och annat bus...

Jo som sagt blev det lite till shopping innan fredagen var slut =) Taco-middag med Pluns innan jag vinkade av henne vid bussen och begav mej hem igen för att se över mina inköp...
Fredagkvällen spenderades på "News".. Efter att ha avböjt en bowling -inbjudan bangade jag iaf inte på ett par öl och trevligt sällskap ;0)  
image152
                                                            

Helgen har varit blåsig, horisontell men myyyyyysig =) På lördagen var det en mindre orkan som drog in över staden.. Jag och "N" skulle bege oss in till stan på förmiddagen, men det var med nöd och näppe att vi kom över bron.. Hugedamej vad det blåste!! Vattnet var rena vågsurfarplatsen.. Vi lyckades iaf och det var en välförtjänt pizza som slank ner i magen på "Athena"... Där blev vi sen sittandes i timmar ch bara mojsade halva dagen, quality-time kallas sånt!! En STOR godis påse och en cola införskaffades och sen åkte jag hem och vilande en stund... Hela helgen har bara sackat på i ett alldeles lagom tempo =)

Lördagkvällen var iaf bokad för de läskiga filmerna vi hyrde tidigare i veckan, men det må jag säga var en besvikelse.. Båda två var bara helt konstiga och visst var det väl "creepy", men inte alls enligt förväntningarna =( Tur att man hade trevligt sällskap iaf ;0)
                                                image149
Idag har det inte gjort mycket frå min sida, en del som missades i helgen togs igen under söndags-eftermiddagen.. Lite god hemlagad mat och ´den underbara filmen "The Holiday" senare är jag nu helt till freds med att börja jobba igen imorron.. Jobbar kväll hela veckan vilket är lite segt.. Blir ju lixom ingen tid över till annat då.. Imorron måste jag iaf köra ett pass på Step-in och sen ska jag iväg och bli "nålstucken"!!!
Akupunktur är morgondagens happening.. En hel del fjärilar i magen inför detta?? "JAAA!!!" image150

Nu är det söndag och lägenheten ser fortfarande ut som ett smärre bombnedslag, men vem bryr sig egentligen?? Får väl ta tag i det nu nån förmiddag i veckan.. Nu ska jag trycka lite goooooooooodis (me like alot) och kolla lite tv..
Hoppas allas helg har varit till belåtenhet...
P u S S                      P U s s                                p U s S                         P u s S    

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vilken mysig helg du verkar ha haft det då;) Hade lugnt stannat hemma jag med men plikten kallade. Var bara tvungen att ta en sväng om på dansgolvet samt dränka mina sorger och besvär för en kväll=b Utång nästa helg? Du får uppdatera mig om senaste nytt när vi ses nästa gång=D Kramelikramen

2007-11-27 @ 11:07:52
URL: http://ceas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0