Just a kvick one...

Ja jag är VERKLIGEN på väg till sängs.. Ska upp tidigt och iväg på en anställnings intervju imorron.. Måste typ åka innan sju för att komma fram till starx för åtta, seeeeeeeeeeeeegt!!!
Datanörd som jag är sitter jag först på jobbet framför skärmen i typ 8 timmar sen sätter jag mej framför laptopen det första jag gör när jag kommer hem, ska det verkligen vara så??

Dagen har iaf gått hyfsat, lugn kväll med lite lagom oseriös anda över oss som slet =) Jag för min del satt väl en hel del i andra tankar (och även på msn) =) Men men jag kämpar iaf på...
Nu äre bara 2 dagar kvar till helg, ser verkligen fram emot det.. Hoppas verkligen att Twinnie kommer hem så jag får träffa henne lite... Aerobox passet i förmiddags var jäklars jobbigt, men jag slet som en oxe (eller iaf som ett lamm)...
                                image132
 
Nu blire iaf sängen, snart.... Puss å go´natt


Kommentarer
Postat av: enrik

Ja, man ska inte sitta framför datorn på sin lediga tid om man jobbar framför dator.
Men, vad ska man annars göra?

2007-11-12 @ 20:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0