Knepiga kunder och mysiga stunder...

Denna dag alltså... Sååå lång och så jäkla mycket att göra på jobbet!! Jag fick jobba över en timmer så efter att ha varit på jobbet i 10 timmar kom jag änligen hem (efter ett kortare marathon).. Fick ju RÅ-kuta från jobbet och hela vägen in till stan för att inte missa den förbaskade bussen, fick knacka på rutan i farten för at få komma med.. Nu har jag iaf krupit upp i soffan med en kopp chokald och min nya fina filt =) Vi har haft stora problem med telefonin idag så våra kunder har inte varit allt för glada =( Men mne det är bara att vara förstående och kämpa vidare, hiihoo...

Träningen ligger på hyllan nu medan förkylningen härjar, blir till att ta i desto mer senare då... Bokade iaf in en "Power plate" intro idag så jag har nåt att se fram emot =)

Efter mycket påtryckningar och många undringar tänker jag nu blotta en liten del av mitt inre.. Killfronten är tydligen det mest efterfrågande i mitt liv nu.. Varför denna nyfikenhet?? Hmmm
Men jag kan väl inte säga så mycket eftersom jag inte ens vet själv.. Vet bara att jag fortfarande "söker" som det så fint heter.. ;) Den där Daten med stort "D" talar vi inte öppet om (än)...

Nu ska jag bygga ihop en fin lampa och sen vila upp halsen lite =)

Sov gott alla sötnosar!!              Puss och Kramisch

Kommentarer
Postat av: Hon med världens finaste namn

hej gummsan!! saknar dej alldeles för mycket nu!! tänkte att jag skulle komma o hälsa på men jag har visst fått ett schema som man kan kalla för fullspäckat... Är långledig i jul iafall, då ska vi leka!! krya på dej! Puss puss

2007-11-14 @ 14:11:34
URL: http://www.nogg.se/lindavennen
Postat av: Aleksander

Hej gumman. Ar du glad nu nar du fatt din sno?? Har ar det iallafall ingen sno.. Nu ska jag ga o bada.. puss

2007-11-14 @ 18:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0