Mellanlandning hemma på soffan...

Ja idag shoppar jag minsann för hela slanten, bokstavligt talat.. Kom nyss hem med så mycket som jag förmådde mig bära.. Sitter och räknar kvitton nu och det ser inte lovande ut kan jag säga =(
Träffade Frida på förmiddagen för en runda på stan.. Födelsedagspresent till Fridans pojkvän och nya fina saker till mej stod på listan.. Vi hittade en hel del och när Frida övergav mej nån timme senare hittade jag ännu mer!!! Tjohoooo vad pengar man kan bränna på bara några timmar.. Nu är jag dessvärre 3964:- fattigare men en massa nya grejjer rikare!! 

Ny make-up, kläder och skor var lite av det som fanns i påsarna när jag kom hem =)
         

Nu ska jag ner en sväng till stan igen och träffa Pluns... Lite mat och "quality-time" innan hon lämnar staden för att spendera helgen i (sur) Sveg.. Jag för min del har ännu inte så mycket inplanerat.. Kanske nån öl ikväll och sen blir det nog "måsteblundamesthelatiden"-film imorron =) Jag och "N" hyrde värsta skräckisarna igår som vi inte har kollat på än, så vi får väl offra oss på dom i helgen kanske... 

Måste nog bege mej till "Barnens hus" en sväng imorron och införskaffa lite julklapar. Bäst att passa på nu  innan jag bränt alla pengar på saker till mej själv =)

Kommentarer
Postat av: mh

jag vill ha dyra och stora paket......

2007-11-23 @ 17:57:20
Postat av: Cilla

U are a shoppaholic just like me=D moahaha! Man ska unna sig! Men du tråk- varför gå ut på en fredag...? -När man kan gå ut på en lördag! Hänger du med ikväll? Jag har messat dig så skynda dig å svara så vi kan planera vad vi ska ha på oss;D
Kramis

2007-11-24 @ 15:01:23
Postat av: mamma j

ojoj shoppoholic sjukan har drabbat dig, hoppas vi hinner träffas på onsdag så jag får se allt nytt du köpt.
puss å kram mammi

2007-11-25 @ 13:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0