Nålar i kroppen men närmare toppen...

Alla som känner mej någorlunda bra vet att min livskvalité är helt beroende på hur vårt klimat yppar sig.. Om det är MASSA snö, vitt och vintrigt ute.. ja då är mitt liv som bäst! Så nu när vi ÄNTLIGEN fått lite mera snö här i staden skjuter genast humörbarometern i toppen!!! =) Jag blir genast en lyckilgare och vänligare människa.. Detta är naturligtvis inte bara bra för mej utan även för min omgivning.. Tänk vad mycket bättre det är med en glad och skojjig Linda!!

Ja igår var jag på äventyr minsann =) Vi får via jobbet massage lite då och då och vår duktiga massör "Krille" hade lite ideér om hur jag skulle råda bot mot min tydligen lite halvkassa lever.. "Akupunktur" var lösningen så igår började jag min behandling.. Det var lite pirrigt må jag säga, men det gjorde inte ont och det var faktiskt ganska behagligt att ligga där och dra sig en stund =)
Eftersom jag vart på Step-in och trampat lite innan var jag lite lagom möööör =P

Plunsen är ju tebax så jag träffade henne en liten snabbis innan jobbet och uppdaterade henne om det senaste som hänt =) Många nyfikna elefantöron upplevs för tillfället från både höger och vänster, kan inte förstå varför ;)
                                                                  image154


Jobbar kvällspass hela veckan, men eftersom jag haft en jätte bra helg var jag laddad med massa ny energi och det har flytit på rätt bra.. Idag jobbade jag med Cissi-darlingen och då är det ju lite svårt att få saker och ting gjorda =) Vi har ju så mycket annat att skvallra om så jobbet kommer lixom "i vägen".. Anyway så har de två kvällarna jag kämpat på den här veckan gått snabbt.. Det är skönt att jobba kvällspass eftersom det är lite lugnare, men det är segt att man inte är ledig och kan göra andra sällskap om kvällarna ;0)
Idag käkade jag en lunch med Pluns innan jag började jobba och Östersund bjöd på värsta fina vädret. NJUTER!!!!
image157


Imorron fyller vår söta Anna år, GRATTIS GUMMAN!!! Tänk vad tiden går nu blir hon 22 år och det måste naturligtvis firas =) Tll helgen slår vi klackarna i taket, tjejjor... Å nästa helg igen då eftersom det då är min tur att firas med pompa och ståt! Nästa lördag uppnår jag då den aktningsvärda åldern 23 år!!! Ojojoj....
            image155                                image156
Nu har jag iaf kommit hem till mig igen (var ju inte igår direkt ;0>) och har inga speciella planer för kvällen.. Ska bara softa i soffan med en kopp te och några skumtomtar (SJUKT GOTT!!!)
                                                 image153

Imorron är det onsdag och vi är då redan i mitten av veckan igen, tänk vad fort det går!?! Hoppas veckan flyter på i samma sköna takt och att alla mår bäst!!

Saknar alla vänner som inte är här nära mej hela tiden =) Tänker iaf på er ofta, ofta.. Pussar till er alla.. Varesej här eller där...

Kommentarer
Postat av: mh

det är en som stenkoll på hur GAMMAL du blir snart. Inte så många dagar kvar nu, eller hur....

2007-11-28 @ 13:39:22
Postat av: Anonym

puss till dej oxå.,.,,

Värmen hälsar...

2007-11-30 @ 04:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0