Roadtrip och annat trams...

Jaha så bar det iväg till Gävle då tidigt på torsdags morronen.. Vi var uppe innan 5! och spenderade de första 4 timmarna av dagen på tåget.. När vi kom fram till Gävle fick vi åka buss till Sandviken. Busschaffisen släppte av oss vid fel hållplats så vi fck vänta en halvtimme på nästa buss =( Hämtade iaf fina bilen och begav oss mot Valbo och IKEA!!! En mycket överlastad och totalt ostyrbar kundvagn senare lämnade vi till slut varuhuset för att kika in i köpcentret istället =) Blev dock inte så mycket där då vi var som zombier båda två, hittade iaf nya skor..
Hämfärden var lååååååååång men vi höll oss vakna hela vägen och föret var okej..

För att göra det så lättsamt som möjligt för oss åkte jag med hem till mamsen place.. Blev kvar där tills på lördag kväll då jag begav mej tebax till min älskade stad... Jag var ute med mamsen och hennes väninnor på middag på fredag, vi var på "Bykrogen" i Vemdalen.
image116

Det snöade hela kvällen!!!!

Sen på da´n på lördagen var vi i Vemdalen på annat galej.. Sammanfattningen av dessa dyg i Härjedalen blir förljande: "God mat, trevligt sällskap och sköna timmars sömn". Se så det lyser om mej =)
image117

Igår kväll när jag kom in till stan blev det lite öl och vin på "Brunkullan" med Frida och Bubben.. Helt lagom för en lördag kväll i ett MYCKET regnigt Östersund.. Gick för övrigt hem istället för att ta en taxi, blev blöt kan jag säga =)
image118







Kommentarer
Postat av: Henrik

Genom ett regnigt Europa rullar vi fram.
Men huvudsaken är - att du är med.

2007-11-04 @ 19:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0