Vad vill dom mej, dom j_vlarna??

Ja dom här äckliga bacillurerna som bara vägrar försvinna ur min kropp =( Jag har hostat, snorat, hostat ännu mera, nyst, slemmat och HOSTAT ännu, ännu mera!!! Det är INTE roligt.. Men men man är väl optimist, eller?? Nu har jag dessuto fått världens största och ondas vagel i ögat =(
Jobbet är det massor, massor me.. Vi jobbar som tokar allihopa och sliter ut oss.. Igår hade vi besök från HK och då blev det tll att anstränga sig lite extra (alla utom jag då, jag fick dispans för att jag är värsta sjuk)....
Det är massa underbar snö ute och jag blir iaf glad av den =) Snart kanske jag kan ta en tripp till mitt underbara image140 och åka lite bräda =)

Idag är jag iaf ledig och jag har inga planer för dagen.. Ska bara iväg en sväng och göra något åt rufset på huvudet, men sen blir det lungt som bara den.... Vila, vila, vila... Jobbar hela helgen och det lär ju inte bli allt för kul med dom här äckliga bacillerna i kroppen..

Nu ska jag "drink some coffe" image142 och sen beger jag mej ner mot staden.. Får nog ta och gå ner idag så jag kanske ka driva ut en del av de ondeskefulla iaf...
                                                                      image141

Hoppas alla får en toppen-dag.. Puss puss

Kommentarer
Postat av: Cilla

Va härligt att vara ledig litegrann! Men du måste absolut ta det lugnt och vila upp dig ordentligt. Helt galet vilken förkylning du dragit på dig! Det är ju sällan man ses numera- trots att man inte gör annat än att hänga på jobbet=/ Vi får styra upp nåt skojj framöver när du blivit frisk! Så krya på dig nu honey! Hoppas allt är bra i övrigt! Kramisar

2007-11-16 @ 22:32:32
URL: http://ceas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0