Värme och kyla...

Ja nu är det äntligen lite kallt ute =) Snart kommer nog min älskade snö igen... Jag går ju här och väntar och väntar...
Idag fick jag sova hur länge jag ville!! Jag vaknade halv tio så det blev en lagom lång dag.. Jag har STOR städat hela mitt place idag =) Ja, dammtorkat och skurat och hela baletten.. Nu känns det otroligt skönt och fräscht! Jag har även burit ut alla pappsens grejjor i förrådet, till och med hans skrivbord som vägde TUNGT!! Men jag har ju gymmat en del på sistone så jag orkade, hehe =) Gjorde om hela sovrummet oxå, möblerade om totalt och fixade lite nya tyger på väggen för att dölja den otroligt fula tapeten som vägrar byta färg.. Hoppas den ramlar av snart så det kommer nån duktig och sätter upp en ny (som inte är ful-lila!)...
Annars så är idag sista dagen på min ledighet och imorron vaknas det arbete igen.. Jobbar hela veckan nu så jag är ledig nästa helg igen och då vankas det FORUM!!! på image120 (Vemalsskalet)
Va och shoppade lite mat på min favvo-affär image121  Frösön oxå, är ju lite av en stammis där kan man säga..

Nu sitter jag och slö kollar lite på "Wimbeldon" som visas på image123  ikväll...

Ska snart lägga mej och läsa ett rykande färskt exemplar av  image122  som jag fick av mamsen när hon var här, tack mamma =)

Åter till de olika polerna image125Det är ju som tidigare nämnt kallt ute nu, men som tur är så får jag så härliga kommentarer som värmer ända längst där inne.. Tack =)

Pratade lite med en "K" förut, han hade införskaffat sig ett nintendo "Wii" och nu är jag lite avis.. 
                                                                             image124
Vill oxå ha ett sånt ju.. Tomten kommer nog knappast med ett, men vem vet... Tror inte han vet vad det är riktigt fast i och för sig kom han ju med både dator och ipod förra julen så lite sinne för tekniska prylar bör han väl ändå ha, eller?? Hoppas, hoppas...
                                                image119







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0