Aerobox och ny jeans...

För att sammanfatta dagens mästa känsla; PAIN, PAIN, PAIN!!! Ja jag var ju en duktig flicka och trippade iväg på ett "areobox" pass utan att ha en blekaste aning om vad jag gett mej in på... Shit my god vilken jäkla smärta, ända in i öronen kändes det! Så mycket mjölksyra på så kort tid, är det verkligen möjligt??
Överlevde iaf passet och kände mej riktigt stolt och nöjd när jag till sist begav mej mot Idas place för en välförtjänt dusch..
Dagens planer var att fönster shoppa på stan, men eftersom det trillat in lite cash på mitt konto igår sprack planen
och det blev "real shopping" istället =)
Nya, snygga jeans från ett av mina favvomärken image94  (hittade en hel boutique fylld med just "Koola anna" kläder!!!!) och nya varma lååånga stickade strumpor, nya linnen samt lite nya duschcremer (som var rosa =>) senare begav jag ej äntligen hemmåt i en gul buss... Bakade och surfade mej igenom kvällen.. Snackade även i telefonen med min "Carro Barro" för att uppdatera mej lite på punkten "Tillvaro i Sveg", det hade dock inte förändrats märkvärt.. Vi planerade lite inför kommande "Höstforum på Vemdalsskalet"blir nog ett jäkla drag=) Vi satsar nog på fredagkvällen, den 9 nov alltså...
Imorron äre work again som gäller så nu blir det lite sleeping hours..
Hittade förresten ett par sjyssta dojjor idag, hopas jag hinner iväg att köpa dem på lunchen imorron =)
image95

Kommentarer
Postat av: M H

På lördag dyker vi upp. Jag och Anja....
vi får kolla om du har tid för oss...någon timme kanske i allafall.
vink vink

2007-10-24 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0