and another early morning...

Ja det blev ingen sovis idag heller =( Igår var det ett mindra kaos på jobbet, jag var den ENDA som jobbade på hela dagen! Ingen kollega så långt ögat nådde... Ska det verklgen vara så här i livet? Efter typ 3 veckor på nya jobbet blir man lämnad vind för våg för att styra hela skutan ensam!?!? Tur att det fanns vänliga själar på support avdelningen som ryckte in och hjälpte den stackars ensammma piraten (jag alltså)... Nää det här kommer jag att gå vidare med, det blir plankan för den som är ansvarig för detta.. HEHE!!!
Nu ska jag iag iväg tll jobbet då igen, tänker ju inte sätta någon annan i samma sits som jag satt i igår... Då är det faktiskt bättre att gå dit och kämpa en dag till och må bättre innuti =) Hoppas det blir lite lugnare idag dock, hade väl sisådär en 45 min kö när det var som värst igår, inte så kul... Peace out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0