Bananas...

Ja idag ver det då sannerligen den gula fruktens dagimage87.. Jag har aldrig varit nån fantast av bananer,men har börjat äta det endel på sistone.. Imorse var jag sen så ja åt en banan till frukost, sen åt jag en på jobbet och sen när jag var på väg hem...
Då minsann åt jag min TREDJE image88 för dagen!! Jag skulle hämta mina cykel hos Pluns och var så hungrig sa jag höll på att trilla av pinn! Det var DESSUTOM punka på cykeln så det gick inte att cykla på den =( Gick ner till staden och parkerade cykeln vid busstorget för att gå in på Konsum och handla lite.. När jag fyllt  på mitt matförråd en aning (med b.la några bananer såklart) skulle jag "Back to my ride", men NÄ!! Jag pallar fan inte tänkte jag.. Satte mej i busskuren och började äta på en banan (nr 3) när jag plötsligt upptäckte hur många människor som äter just en banan kl. 17.07 en måndags eftermiddag i Östersund.. Jag tog istället bussen hem (där damen bredvid mej åt en banan) så nu!! måste jag istället gå ner och hämta cykeln.. Känns inte så kul, men det kändes iaf bra för stunden =)
Dagen på jobbet har varit lite sådär faktiskt, mycket tråkiga, långa och lite krångliga samtal... Inte det mest upplyftade på en måndag, men men..
Bokade även in mej på ett pass på träningshuset/Step-in imorron, "Powerplate" är vad som står på schemat.. Drrrrrrrrr.. Känner redan vibrationerna!!image89

Tomt nu sen Aleksander åkte hem, men annars flyter det på som vanligt... Hoppas alla haft en göööööör bra helg!! PusSa pUSsA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0