Bowlingboll i biljard hallen...

Ja så kom då lördags kvällen och min efterlängtade teamfest.. Jag och Pluns shoppade loss lite nytt, en ny t.shirt nya örhängen och ny hårfärg blev kvällens attiraljer =) När vi färgat håret blev det plötsligt lite bråttom och jag fick sätta en jäkla fart för att hinna.. En snabb dusch, lite spray i håret och en ny outfit senare sprang vi till sist iväg för att möta taxibilen (vi hade inte ens tid att vänta på den hemma) som skulle ta oss hem till Pluns där maken fanns... En snabb sminkning och en ännu snabbare öl senare tippade jag snällt iväg till jobbet.. Tappade naturligtvis klacken (IGEN!!), men kom iaf i tid.. Vi hade ett kort möte om vårt framtida arbete och sen gick vi i samlad trupp mot bowlinghallen (jag gick förövrigt åt fel håll, var tydligen på väg mot biljardhallen??) Vi åt en tacobuffé och drack lite öl för att få det rätta "bowlinglugnet".. Jag för min del drack antagligen för lite (eller för mycket) öl för jag var inte direkt bra på det där med bollen, eller jag mena klotet..
Cissi goes discobowling!!
image54
Efter detta begav vi oss hem till Håkan på förfest.. Där blev det mera öl och intressanta samtalsämnen.. Cissi och Anna blev lite suddiga, hmm undra varför??  
Tyvärr tog denna fest slut och vi splittrades för att bege oss mot Oleary´s? och en fortsatt fest!! Dans, dans och en öl senare var jag iaf på väg hem till Plunsen för att sova lite.. ZZZZZzzzzzzzzzzzz
Vaknade redan vid nio imorse men tog några "naps" under dagen.. Käkade pizza och kollade tv mest hela dagen.. Nu är jag iaf hemma me ett JÄKLIGT STORT skavsår på hälen.. Missade såklart bussen och fick snällt gå hela vägen hem, ajajaj..  Var nog ganska välbehövligt och det var ju Värsta fina vädret..
image57
 Det kom några löv och flöt i vattnet oxå =)
image58

Hoppas alla har haft en skön helg.. PusS Herrå´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0