Bra vibrationer....

Ja det kan man sannerligen prata om!!! Powerplate my god!!! Där snackar vi träning och för en soffpotatis som jag var det en utmaning kan man lungt säga =) Jonas min instruktör var jätte trevlig och han puschade på som bara den.. Magen var det värsta alltså, det finns knappt en endast muskel där idag?? Imorron är jag inbokad på ett Aerobox pass och sen på fredag är det personlig instruktion med Jonas igen!! GO FOR IT GIRL!!! Snacka om att jag har tagit mej vatten över huvudet, eller??
image91

Nu är kl. snart elva och jag kom precis från jobbet.. Är trött som fasen och det blir nog sovdags snart.. Jobbet har gått riktigt bra idag, jag har sålt LLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNNNNNNNNNGGGGGGGTTTTTTT över vad jag brukar!! Kul när det går bra för mej.. =)
Idag har jag funderat på vad jag ska ha med på min önskelista i år (förutom cykel då), snart vankas det ju både födelsedag och jul..
Idag kände jag för övrigt hur ännu lite av min livskvalité försvann, det beror naturligtvis på att snön åter igen lyser med sin frånvaro.. Måste komma mer snart innan jag blir helt tom??
image92 MERA SNÖ ÅT FOLKET!!! =) 

                                                                image93



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0