Ensam Linda söker...

Har precis sett ännu ett avsnitt av "Ensam mamma söker" och jag måste erkänna att jag gillar det programmet =) Jag tror nog egentligen inte att de är "mannen i sitt liv" de finner där, men jag tycker att de är tuffa som vågar satsa och gå vidare i livet!! Jag däremot har under den senaste veckan funderat en hel del på vad jag ska göra med min egen tillvaro och hur jag kan påverka mitt liv... Jag har kommit fram till en del bra saker och insett att mitt liv har tagit en annan kurva än vad jag trodde det skulle göra!! "Man lär sig livet genom att leva det " helt enkelt!
                                                image105
Kärlek och någon att dela framtiden med har ägnats en hel del tankar på sistone, dock på ett avslappnat och lagom seriöst sätt.. Det kommer när det kommer bara man är öppen för det tror jag =)

Imorse när jag kom till jobbet var det typ ingen annan där? Satte mej iaf och efter ett par minuter kom en av support killarna och sen en till... Men det var lixom för lungt ändå, hmm?? VARFÖR HAR INGEN VÄNLIG SJÄL BERÄTTAT FÖR MIG ATT VI SKULLE STÄLLA OM KLOCKAN??? Gjorde vi inte det i augusti förresten?? Men iaf så fick jag ju sitta på jobbet och glo i en timme innan det blev "arbetsdag" så att säga.. När den väl drog igång gick den iaf bra, vi var 3! st som jobbade.. Är rätt så slut i skallen nu kan jag säga =/ Imorron går jag in i min andra! "Börja VÄRSTA tidigt vecka" och jag ser fram emot det med måtta.. Ska försöka få ledigt nån dag så jag och mamsen kan åka till Gävle för att häma fin bilen och shopa loss på image102  ME LIKE ALOT!!!
Imorron ska jag ansöka om mitt nya mastercard   Det är ett "rosa bandet" kort som gör att man skänker pengar vid alla sina inköp, sånt gillar jag STARKT! Jag blev även erbjuden 30.000!! kr i kredit eftersom jag är trogen kund som det så fint heter.. Nja jag vet inte hur det skulle sluta?? Antagligen med kronofogden i hälarna.. Det där med gränslöst shoppande är något jag inte riktig kontrollerar för tillfället =)

Eftersom jag var tvungen att jobba idag så missade jag mitt spin-pass... Får nog träna ett pass på lunchen imorron så jag inte tappar stinget nu när jag ÄNTLIGEN kommit igång!!
Pappsen lagade ju förresten mitt punka när han var här så jag har ju cyklat endel i helgen ändå.. Nu susar jag minsann fram på min coola ride som aldrig förr.. Whhiiiiiiiiiiii
Hoppas att alla haft en bra helg och att ni har varit rädda om varandra.. Hug hug hug

Kommentarer
Postat av: Henrik

/me älskar digitala tidhållare för dom håller ordning på mig även när jag inte gör det själv.

2007-10-29 @ 22:30:26
Postat av: Henrik

/me älskar digitala tidhållare för dom håller ordning på mig även när jag inte gör det själv.

2007-10-29 @ 22:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0