Fjortisfest och skvallerlunch...

Pluns var värsta duktig igår när hon körde hela vägen till Frösön för att hämta mej (och alla mina grejjor!!) Skulle spendera hela helgen här hos henne och på jobbet, så det blev lite saker att ta med.. Vi hade idol-fredag med taco mys och litte GODIS!!!! förståss =) 
                      image81
Inatt sov jag inte alls bra, det var värsta fjortis festen här i och utanför Idas hus.. Dom skrek och skrattade och sprang ut och in genom dörren typ halva natten.. Rikitgt dryyyygt när man ska upp och jobba.. Dessutom tog Pluns upp nästan all plats i sängen.. Hur kan nån som är så liten och smal ta så STOR plats?? Thats the real question, hmmm...
Upp och jobba iaf imorse och det var litte tungt faktiskt.. Men när jag kom ut så SNÖADE det lite så då blev det lättare. Faktum var att jag blev så glad att jag inte upptäckte att jag såg riktigt dåligt förrän jag kommit en bit på väg.. Hade visst glömt sätta i linser/ta på mej glasögon?? Tankspridd eller vaddå??
Dagen på jobbet var iaf lugn och telefonerna höll en behaglig nivå =)
Cissi och jag höll sm i skvaller under lunchen, 
   |            |           
  V           V
image82
rätt härligt att utbyta sina tankar och misstankar emellanåt, hehe.. 
    
Efter jobbet handlade jag och Idan middag och sen hade vi en lugn hemma kväll framför tv:n..
Pluns bakade och käkade blåbärspaj oxå, medan jag höll mej till chips
och livets vatten (Nummer 2).. image75JULMUST, I LOOOOVE!!!!!

Pluns kläckte för övrigt dagens skönaste kommentar.. " Tu, tun, tunden har oxå hanställning!!!" (Hon ser en hund som har tandställning i filmen "Anchor man")... Ha ha ha, gissa om vi fick oss en rejält garv...
Imorron väntar jobb och sen går jag in på min "börja VärStA tidigt vecka, hohohihi"
Sov gott alla, dröm om änglarna..image77


Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha- knas med julmust i oktober=D Men det är galet gott och till jul ett måste! Vi får styra upp en glöggkväll med must, pepparkakor och ost närmare december! -"Hej tomtegubbar slå i glasen.."

2007-10-21 @ 19:40:32
URL: http://ceas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0