Goodbye old life, hello new life...

Ja idag började alltså mitt nya liv, där jag är en arbetande flicka på företaget "Aditro" (som sysslar med kundtjänst och försäljning).. Jag var tvungen att kliva upp VÄRSTA!! tidigt och pallra mig iväg i snålblåst och regn.. En uppfriskande start på det nya med andra ord.. När jag kommit över bron uptäckte ag plötsligt att jag hade lite bråtttom! så jag började rappa på stegen lite.. Hipps vipps fastande jag mellan två kullerstenar och min klack lossnade! Jag hade visserligen inte höga klackar men ändå, det blev ju lite snett =) Fortsatte iallafall vidare och kom trots motgångar i tid!
Vi var 7 st som började idag, 3 fasta tjänster och 4 "timmisar, en av dem var förresten en fd. klasskamrat till mej QL, QL!! Vi skulle ha utbildning hela dagen men det var problem med att hitta en fungerande projektor så vi fick sitta på medlyssning till att börja med.. Jobbet verkar roligt, kul att äntligen få en sysselsättning! =) Dagen var låååång och det var en hel del info att plocka in i det redan trånga huvet?? Känns iaf otroligt bra nu, livet rullar!! Har precis tagit en dusch efter en jogging runda som var väl behövlig, benen mår inte direkt bra av att sitta stilla hela dagarna.. Nu blir det en kopp te (försöker minska ner på det dagliga kaffe intaget) och sen zzzzova... Sov gott allihop och dröm om änglarna.. Jag ska drömma om änglar som köper telefoni och bredband av mej i natt!! =)

Kommentarer
Postat av: Berta rullator

Värsta kuliga att du börjat jobba, nu kan du snart shoppa loss igen, miss u
pösss

2007-10-01 @ 22:18:12
Postat av: tvillingen

häjj o grattis till ditt nya jobb!!! d e tur att jag läser din blogg flera gånger om dan så jag vet vad som händer i ditt liv.. Pöss

2007-10-02 @ 10:38:27
Postat av: Mej

TacK tAcK.. Blir så glad av alla gratulationer=) Det är ju bra Twinnie att du LÄSER blogg iaf.. (Uppdaterar din egna gör du ju inte så ofta!) Hihi
PuSsa

2007-10-02 @ 17:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0