Hundbajs under skon...

Ja jag råkade ut för det idag!! INTE SÅ ROLIGT!!! Så till att börja med vill jag åter igen uppmana ALLA hundägare i denna stad att: "PLOCKA UPP EFTER ER HUND!!!!!" (om inte er hund kan göra det själv förståss)
Så då var det sagt =)

Jobbade 7-16 idag, värsta passet enligt mej.. Jag är ju ingen morronmänniska direkt så jag tycker det är lite kämpigt att gå upp så tidigt.. Dagen på jobbet har varit ok men det har varit många "krångliga" fall som tagit upp mycket av min tid.. Va på Stadium på lunchen och inhandlade skorna (se tidigare blogg).. Dom är verkligen söta.. Jag var på stan en sväng efter jobbet oxå, jag köpte en tröja (en sån som är bra för miljön!) och en godispåse (en sån som är bra för mej) till helgen.. Eftersom jag ska jobba lite även denna helg så tycker jag faktiskt att jag får unna mej lite "sweets"...
Har ett pass med Jonas imorron innan jobbet och sen har jag bokat in mej på "pulsspin" på söndag oxå =) GOOD GIRL!! Synd bara att jag knappt kan röra mej utan att känna mej som en "några år äldre än 95"-årig liten dam image99pga. all "train pain" (träningsvärk)..
 Kanske måste införskaffa en sån här för löningen?
image100
***************************************************************************************************************

På lördag komer Maria och Anjaimage96 (sötisen) hit, hopas jag hinner träffa dem lite..
Pappsen är här och hälsar på ikväll, han ska sova här i natt innan han ska vidare till image97imorron.. Han fick stå för middagen, image98 såklart.. ME LIKE!!!

Kommentarer
Postat av: Fiemma

Cool layout du har på bloggen

2007-10-25 @ 22:32:26
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0