It´s just another early morning...

Åhhh när ska jag få en välförtjänt sovmorron egentligen?? Jag är uppe tidigt typ jämt ju =( Imorron är jag ledig igen, men då kommer ju pappsen förbi en sväng igen så då lär jag ju inte få sova... Hmmm jag får nog lova att planera in en "sovmorrons dag" framöver =) Nu är kl. 08.15 och jag ska snart bege mej till jobbet.. Igår var det jätte lungt på jobbet och det var fredgasstämmning så det visslade om det.. Jag jobbade ju kväll och vi hoppade bara runt och levde rövare mest hela kvällen.. En av våra teamledare "Jon" gjorde en jäkligt rolig grejj... HAN RINGDE IN OCH LÅTSADES VARA EN KUND! Jag som fick smatalet fick utstå en seeeeeeg, lite bakom och små kåt kille som undrade om man fick kolla på vilka "sidor man vill på internet?" "Om man fick kolla på nakna tjejer (och killar!)"... Snacka om att vi (och dom förståss) fick oss ett gott skratt.. =)

Nu måste jag iaf sticka =) Have a nice weekend everybody! Herr´å

Kommentarer
Postat av: Cilla

Helt galet Linda att du fått jobba själv! Hur f* kunde dom boka in dig ensammen?! Nä, huva. Jag kommer iaf på tisdag och finns därför på plats från 18 och framåt! Hoppas du haft en bra helg iaf! See ya soon! Kramen

2007-10-28 @ 19:50:30
URL: http://ceas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0