Lyxprodukter och annat klotter..

Jo det är jobbigt att gå upp tidigt! Jag måste verkligen kämpa för att ta mej ur sängen om morgnarna, fast det är lite lättare nu när det är mörkt.. Om jag fick bestämma hur det skulle vara så skulle det vara snö, mörkt och lite små kallt mest hela tiden =) Jag förstår faktiskt inte varför jag gillar dessa mörka månader så mycket, jag är ju egentligen mörkrädd??
Jobbade iaf fram till 10-tiden sen körde jag ett pass på step-in och sen jobbade jag fram till 16.00.. Va på stan en sväng efter jobbet, köpte lite nya "slappa hemma i soffan" kläder och även nytt schampoo och balsam.. Det är INTE klokt att det ska vara så dyrt med bra produkter.. image108= 365:-!!! Inte bra, inte bra =(

Så här fint vare när jag gick hem från jobbet idag =)
image106

Här kommer lite onödig fakta om filuren "Linda Erika":

Jag ÄLSKAR snö och färgen rosa
Jag är en något klumpig person (eller så har jag bara otur)
Jag är miljömedveten
Jag tror faktiskt att tomten funnits på riktigt nån gång                                 
Jag har väldigt svårt att visa ilska
Jag tror på ödet (ibland!)
Jag har aldrig sett "Sagan om ringen" filmerna
Jag har därmot mönstrat
Jag vill inte ha något husdjur

Se där många onödiga fakta nerprintade på bara några minutas, hihi =)
Det är rätt skoj att lära sig annat om människor än bara det "vanliga" som vi utbyter genom umgänge

Nä nu ska jag göra nåt vettigt...   image111

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej linda. Ja du må ju vara en lite konstig filur som tycker det är lättare att kliva upp när det är mörkt.
Jag har då aldrig hört på maken.

2007-10-29 @ 22:28:20
Postat av: Cilla

Men Linda-Haha=D Jag dör av skratt här!!=D Du råkar ju ut för allt. Vad menas med att sitta på jobbet en heel timma innan man börja jobba och dessutom snortidigt på morron?..Helt galet! Men i ärlighetens namn hade jag ingen koll jag heller. Tur att man var ledig. KramKRram

2007-10-29 @ 22:57:48
URL: http://ceas.blogg.se
Postat av: Berta rullator

Hej gums hoppas allt är bra, här är det lugnt tror jag ska snart hoppa i säng.
u pysslar väl om blommorna gumsen
puss & kram

2007-10-29 @ 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0