"Nä nu förstår jag inte??..."

Är GARANTERAT dagens fras! Vet inte hur många gånger jag hört den och även själv använt mej av den idag?? det är som tidigare även nämnt, EN HEL DEL NY INFO ATT TA IN!! Hur många gånger vi än repeterrar samma sak känns allt rörigt i alla fall =0/ Allt blir klarare bara vi kommerin i det.. Nu kom jag precis hem från Plunsen, varit där och myst.. Pluns lagade värsta goda middagen till mej, hon hade bakat bröd till mej och jag fick lunch tills imorron med mej =) Hur skulle jag klara mej utan henne nu när jag är en "working girl"?? OMÖJLIGT!! Eftersom hon har klivit upp tidigt varje morron länge nu, så är hon van och orkar därför annat än att bara ligga i soffan när hon kommer hem =) Vi åt VÄRSTA mycket vitlök (ovanligt när det gäller oss! INTE) så nu luktar man gott, PusS pUSs!! Imorron kommer mamsen och storebrodern med....           MINA MÖBLER!!!!!
TJJOOOOHHOOOO!!!!!!  Äntligen jag har längtat ihjäl mej nästan =o/

Nu ska jag bada med mitt nya badskum och läsa en god bok! 
image44
   
                    See ya´... Herrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0