Nää, nu ger jag upp!!!

Det är en fras jag inte använder mej av allt för ofta, men nu har jag nått gränsen.. Har hållt på och försökt fixa punkat på cykeln huuuuuuuur länge som helst nu, men JAG KAN INTE!!! Eller jag kan men jag pallar inte hålla på längre, to much... Tänkte att jag tar en joggingrunda ner till stan och hämtar cykeln, går förbi konsum och köpe havregryn och går hem och bakar chokladbollar, mums!! Men nu sitter jag här, kl. är över tio och jag har inte ens hunnit duscha sen min springtur än.. Jäklarns cykel!!
Jag gjorde förresten bort mej lite förut (för ovanlighetens skull), jag spanade in värsta söta kisen på andra sidan vägen och vipps! så brakar jag rätt in i ett staket, med cykel och allt! Tanten med den lilla hunden stirrade på mej länge och väl innan hon till sist vågade fnissa till =) Sånt som händer lixom, moaahaaaaa.. =)
Nu blire iaf en dusch, första anhalt imorron är förövrigt.... EGONS CYKELVERKSTAD!!!! Jag har gjort mitt på den fronten känner jag =) Sleep tight... Herrå´

Pssst.. Den här finns med på min önskelista ;)
image90

Kommentarer
Postat av: Linda

ha ha ha du e inte lite tokig du, men är jag förvånad? svar nej! rätt in i staketet ba´...
pöss

2007-10-23 @ 20:44:08
Postat av: Mej

Nä ni som känner mej har väl slutat bli förvånade för länge sen, hihi... Men fatta hur mycket coolare jag hade varit om jag brakat in i staketet med den här cykeln =)

2007-10-24 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0