No plans...

Var helgens tanke, men så blev inte fallet =) Tog sovmorgon på lördagen och gav mej sedan utvilad iväg på en lite shopping "down town". Mycket, mycket folk var ute och inne i affärerna och det kom oxå lite snö som krydda på moset! Denna snö regnade dessvärre bort senare under dagen och det blev grön och fult igen =(
Fick mezz av en av mina jobb kompisar och plötsligt var det planerat för en helkväll med middag och alkohol, så nästa glasbanken... Hittade även en ny tröja, nya shorts och lite ny make-up!! Kvällens tema fick blir rött, rött vin, röd tröja röda naglar, röda läppar, rött diadem osv. Kul med något helt nytt!!! Hem och duscha och sen möta upp flickorna för att handla lite käk.. 
Vi lagade super god middag hemma hos mej och sen begvav vi oss till  för att se.. (ja tro det eller) lanskampen i rugby mellan England och Frankrike!!! Med oss i sällskapet hade vi en engelsman OCH en fransman så det blev faktiskt en ganska trevlig stund =)
Kvällen fortsatte sedan med massa öl och lite dans, hehe.. Innan jag tillslut trippade hemmåt igen på mina "heels" hade jag både hunnit med att träffa "gamla" jobbarkompisar OCH fått en stol i ansiktet!! AAAAAJJJJJJJJ!!!!!!!! Ja det var fan nära att jag började gråta mitt inne på krogen.. Jag har alltid trott att om jag någonsin ska börja böla ut på en bar så ska det vara pga. en kille?? Men nu har jag ändrat mej angående den frågan, HELT KLART!!
Idag har jag mest legat på soffan och seeeegat.. Pappsen var här en sväng, fick ett jätte fint halsband från Kroatien (Tack Kari!!) och sen bjöd han på lunch oxå =) Tv kväll och sen zzzova för imorron äre jobb igen som gäller!!

Hoppas helgen varit till belåtenhet!! PUsSa

Kommentarer
Postat av: jull

Klicka in på min blogg och skriv vad du tycker om Amy Winehouse video :)

2007-10-14 @ 19:49:02
URL: http://livsviktigt.blogg.se
Postat av: M H

ja du är ute och partar du. Här hemma kliar vi. A har fått vattkoppor...idag. Då är det färdigkliat när jag ska iväg på allt mitt kolijox

2007-10-14 @ 22:29:12
Postat av: Mej

Jag vi visste ju att det skulle komma förr eller senare! Ge sjuklingen en STOOOOR kram från mej så kanske det känns lite bättre =) Kramar till er alla..

2007-10-15 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0