Överfull hjärna, enorm press...

To start with, some pictures from the weekend...
image60

image61

image63


Nu känner jag mej helt överbelamrad (finns det ett ord som heter så?)...  Vi har haft utbildning, medlyssning, tester mm. mm. mm. i en och en halv vecka.. Inte konstigt att man börjar ifråga sätta hur? var? när? och framför allt varför? Inget känns logiskt längre.. Imorron börjar iaf allvaret och jag ska jobba själv hela dagen!!!
Igår pratade vi om "mål" på jobbet.. Kortsiktiga mål, mål med livet etc..
När jag senare lämnade info salen kändes det som om något slagit en stekpanna i skallen på mej och jag började ifrågasätta livet STORA!!! Oh my..
Dessa tankar ledde till att jag efter att ha lagat mat och städat lägenheten gav mej ut på en jogging runda.. Jag dealade med mej själv och bestämde att jag INTE fick sluta springa förrän jag kommit på ett kortsiktigt mål... Jag sprang och sprang och sprang.. Men mitt huvud var tomt som bara????????????????????????
Tog mej till slut hem en uppkastning senare, utan mål och med migrän utan dess like.. "Time to take care of my problems..." kom jag iaf fram till =)

Livet är inte alltid en dans på rosor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0