Snowy dreams...

Ja igår kom den äntligen IGEN.. MIN EFTERLÄNGTADE KÄRLEK!!!!! SNÖN!!!!
image68

image64
När jag vaknade igår morse var det vackraste på länge.. Check this...
image67
Det var plötsligt inte tungt att lämna sänger längre..
Gick till jobbet och slavade på som den "working girl" jag ändå är =)
Stod i lunchrummet på jobbet och tittade ut.. Å så plötsligt ser jag en vit, fin, liten flinga singla ner =)
När jag sedan lämnade jobbet vid 18.00 tiden var marken täck av det underbara vita!! =)
image65
Jobbet rullar på i lagom takt.. Det är mycket nytt att sätta sig in i, men det rullar på.. Jag trivs med mina kollegor och stämningen är helskön!!
Igår efter jobbet var jag hos Pluns..  Vi lekte i snön , jag gjorde en....,               (ängel)  och sen kollade vi lite tv.. Jag missade för ovanlighetens skull bussen så nu är mitt skavsår ONT!!!!! Det har gått igenom alla hudlager så nu är det ett blödande sår, fräscht va?? När jag till sist kom hem var jag bara tvungen att köra ett test åk på brädan oxå!! Whhiiii...

Idag har det varit fredags stämmning på jobbet.. Allas hjärnor har varit lite lagom seega och skämt nivån HÖG!! Helgens planer är inte så speciella, en sväng på stan imorron och tvätttid.. Pappa var här igår och hämtade lite grejjer, han hade med sig min nya coola gubb cykel oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0