Telefoni trubbel och hur blir det med helgens bubbel??

Ja idag har vi bytt telefoni system på jobbet vilket medförde ett lättare K A O S!!!!!! Struligt som attan var det att förstå och jag hade en så kallad "bad day" idag =( Inget gick speciellt bra och jag hade en stark lust av att gråta.. Tur att man har kollegor som kan få en på något bättre humör =)
Just nu känns det som jag är en robot.. Jag jobbar, tränar, jobbar, äter, sover... Jobbar, tränar, jobbar, äter, sover etc. Snacka om att leva efter mönster (något som jag inte tillämpar med speciellt mycket entusiasm)
Efter jobbet var jag till farbror skomakare för att kolla om mina skor var klara, det var dom inte! Köpte iaf några små saker för att trösta mej själv.. Var även iväg och hämtade biljetterna idag så i övermorron blire Gävle och valbo för hela slanten!! Åsså får vi ju åka fiiiiiina bilen, bara det är ju halva nöjet =)
Nu är klockan snart sex och jag har typ 4 tvättar kavr, jag har inte nån mat hemma att koka mddag på och jag kom nyss på mej själv sitta och kolla på nåt tyska för nybörjare" progam om sälar???
Är det inte dags för lite semester snart?? JOOOOOOOOOOOO!!!!!!! Men nu är det bra en dag till och sen är jag ledig i hela image113  dagar... Skönt ska det bli minsann =)
Idag åt jag en glass.. Det var en magnum mandel, den är god men ful.. Den här glassenimage112 däremot den är ju värsta fin men äcklig, varför måste det vara så? Nån som ätit en glass som både var god och fin?? En pinn-glass alltså =)

                                                                            image114

Halloween står inför dörren har jag hört? Cissi-darlingen har bjudit in mej till par middag, fast jag inte är ett par.. Bra va!! Just nu känner jag bara för att vara hemma och ta det lugnt i helgen, men det kanske känns bättre snart.. Vi får väl se hur det blir med det, det är hur som helst en senare fråga.. Än är det ju några dagar kvar innan spökligheterna börjar.. Bhhuuuuu... image115

Kommentarer
Postat av: Linda

så du springer åxå hos skomakaren!! =) d e bra att han finns... Pöss

2007-10-31 @ 17:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0