UPPDATERA MERA!!!

Ja jag vet att jag har varit oförlåtligt dålig på att uppdataera på senaste, lovar att skärpa mej!! Det har iaf hänt en hel del sen senast....
Jobbade bara måndag och tisdag den här veckan eftersom jag ska jobba helgen.. Skönt med lite ledigt på vardagar oxå så man kan göra lite ärenden... I tisdags efter jobbet gick jag till Pluns en sväng och sen kom min älskade vän Aleksander hit och hälsade på =) Mötte upp vid bussen och sen gick vi till  för att käka en UNDERBART god middag med då OTROLIGT! trevligt sällskap =) Vi hann även med en öl på  innan vi otg en taxi hem till mej.. Lite vin och en hel del garv senare (både åt varann och åt Youtube) somnade vi rätt gött... Värsta mysigt att få dela sängen med någon, det var ju ett tag sen sist (förutom mina nätter med Pluns då)
Tog sovmorron och sen åkte vi ner på stan för att käka lite frukost och shoppa loss lite.. Aleksander skulle köpa lite nya sommarkläder eftersom han sticker tebax till KARIBIEN om en vecka... JAG VILL OXÅ ÅKA!!!!! Kanske kan bli ett besök senare under vintern?? Vi hyrde film och åkte hem och slappade oss igenom eftermiddagen..
Middagen vankades och vi tog en taxi till  för att möta upp Daniel och Angeline.. EM-kval, Sverige-Nordirland stod ju naturligtvis på kvällens schema.. Lite käk och en oavgjord (1-1) match senare gick vi en trappa ner för att fortsätta kvällen på nattklubben... Blev en hel del dricka kan man lungt säga =^> När vi senare kom hem (via taxi fick jag vet i efterhand??) somnade vi som klubbade sälar båda två..
Vaknade med en lättare huvudvärk på onsdags morgonen.. Ringde en taxi och begav oss in till stan för en "fett och salt" frukost.. En liten tur på stan och sen var det dags för Alek att hoppa på bussen.. TRRRRÅÅÅÅÅKKKIIIGGGGTTTTTT!!!!!!!!! Men sant..
Har iaf fått träffa han lite nu iaf.. TACK Aleksander!!

Spenderade sen återstående tid av onsdagen med Plunsen.. Vi var på Coop och handlade fredagsmys-mat och sen tog jag och sov några timmar på hennes soffa.. Sliten hjälte, helt klart...

Idag har jag hemma dag, tvättar ch städar.. Har ju även fått tebax min dator som varit i Tyskalandet VÄRSTA länge!!! Dessvärre var jag tvungen att ominstallera hårddisken idag så.. ALLT ÄR BORTA!!!! =( Har ju bara si sådär en 900 låtar som nu är gone, gone, gone... Men men jag har åtminstonde en riktig dator att knappa på...
Imorron börjar helgen och då blire till stt slita lite igen då.. Ska nog gå bra =) Spenderar nog helgen hos Idan tror jag... PusSa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0