Uppe med tuppen...

Ja så är det faktiskt.. Är redan inne på min andra kopp kaffe!! Sover ju inte direkt JÄTTE mycket nu för tiden, men en 5-6 timmar blir det nog iaf.. Trött är jag iaf och det ser tungt ut i skyn utanför mitt fönster.. Mitt hår ser ut som ?? (somnade med blött hår igår, inte bra!!) Jag har Måååååånga km till jobbet och jag vill ha snö!! Men vad gör nu detta en dag som denna?? INTE ETT SMACK (Förutom det där med snön) för jag är GLAD =) ändå!! Mina möbler kommer och jag ska snart gå till jobbet, hihi.. Have a nice day!! HuG hUg

Me                                           and               Pluns (with nice brown hair)  last night...
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0