Zzzzzzzz.....

Idag var jag inte så trött när klockan ringde, men när jag väl kom till jobbet då... Har varit så trött hela dagen, varkligen helt väck??
image49
Idag gick igenom vårt logg system och hade medlyssning, nu börjar snart allvaret =^/ Vi var ute i solen en sväng på lunchen och hela dagen åt vi massa kanelbullar så klart =oP Värsta goa var dom..
image47
Var på stan och hämtade mina skor (som varit på lagning), shoppade ett "Rosa bandet" och käkade middag med Plunsen.. Kom nyss hem och jag har en del att göra nu så....
Imorron äre ju iaf fredag och sen är det HEEEEELG!! Teamfest på lördag, FETT NICE!!;o)

Det här är för övrig min utsikt från jobbets lunch/fika rum..
image48

Kommentarer
Postat av: MH

Jag ska upp till Stan den 27:e. Är du hemma då? Ska på Gå och Löpkliniken kl 10:30

2007-10-06 @ 09:48:32
Postat av: Mej...

Alldeles säkert är jag hemma.. Eventuellt är jag ledig oxå eftersom det är helg =)

2007-10-06 @ 10:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0