Allmän ångest... och "Dagens i-lands problem"

Jag drabbades precis av ett AkUt och mYcKEt oVäNtaT fall av ålersnojja!! Jag insåg plötsligt att jag snart uppnått den aktingsvärda åldern av 23 år! För 10 år sedan såg jag mej själv med; sambo, bebis, hus och bil vid det har laget och vad har jag istället? Bostadsrätt i andra hand, andras barn till låns (ibland), kraschade förhållanden bakom mig och inget körkort!!!! Inte för att det är helt fel det heller, men tänk hur annorlunda livet kan te sig?
Surfade in på "Ramundberget.se" (min tidigare arbetsplats, de senaste 5 vintrarna) och insåg plötsligt; jag ska inte jobba där i vinter???? Hur i hela h-vete ska jag klara mej utan att få börja varje ny dag i ett underställ och med stickade strumpor på fötterna?? Jag vet faktiskt inte om jag klarar det här... "Ingenting är omöjligt" är ett uttryck som jag anväder rätt så ofta och beskriver mig ganska bra så...  Jag får väl helt enkelt stå fast vid det, hur SVÅRT det än kan bli...

Anyway... Satt precis och bläddrade i nya numret av "Amelia" och hittar så mycket roliga saker och inspiration till lägenheten =0) Synd bara att det inte finns så många "roliga och inspirerande" butiker här i staden.. De få som finns här har visserligen många fina saker, men även Fiiiina priser.. Hur ska jag ha råd med det? Prioriterar jag fel eller? Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0