Even more shopping...

Idag har jag då spenderat dagen med mamsen! Är kul att hon är här och hälsar på =) Vi har varit på värsta shopping hela dagen, me like!! Jag köpte jätte fina skor och klänningen som jag spanade in härom dagen.. Behöver dock lite tillbehör till den nu så det får jag leta i nästa vecka =) Snart är det ju lön så.. Vi hade massa planer på saker vi skulle göra idag, men vi hann bara med shopping =0) Vi lagade jätte god räksallad och nu har vi precist myst framför en film me lite ost och kex.. Nu blir det sova av för imorron ska vi ut på lite mer shopping innan mamma måste bege sig tebax hem igen.. Vi ska hämta ett JÄTTE fint skrivbord oxå som vi köpte idag!!! Sleep tight and dream of the angels..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0