Framåt marsch!!!!

Jo tro det eller ej så går mitt liv faktiskt framåt.. JIPPIE!!!! Jag har precis suttit och skickat iväg några nya arbetsansökningar. Jag var även på möte på Af på förmiddagen och det gick mycket bra, trevlig kille där som pushade på.. Fick lite nya tips på olika företag som jag nu då har mailat. Har även ringt runt lite här på Frösön och ska ut och visa mig i nästa vecka.. SKÖNT!!!! att det rör lite på sig.. Idag är det en underbar höstdag här i Östersund, solen skiner och det är så fint med alla färger.. Men blir varm ända in i själen lixom (oj vad djup jag lät där, hihi..) Ikväll blir det nog middag och bio med Plunsen och sen imorron kommer mamsen på visit, ska bli SÅ roligt!! Vi ska på vant-jakt då, om hon inte har fixat några redan.. Idag var jag åter tebax i den där jäkla rabttcheks djungeln (se tidigare inlägg) och upptäckte att jag hade en rabattcheck på stadium som jag inte utnyttjat.. Köpte ju en jacka där igår och det hade suttit fint med lite rabatt på den så.. Jag var helt enkelt så fräck att jag gick dit och bad att få utnyttja den i "efterhand". Jäkla trevlig och hjälpsam personal på det där stället, inga problem var det.. Typ 350:- fick jag tillbaka rätt i handen!! Tjoohooo.. Inte helt fel kan jag säga.. Nu väntar en stund framför pusslet och sen åter ner till staden för en dejt med Pluns då.. Har sett en fin klänning som jag måste titta närmare på oxå =)

Kommentarer
Postat av: Berta rullator

Herre jesses har du drabbats av shoppoholic, gumman nu får det snart vara hejd på dig, skaffa rosa garn nu och stickor och gör egna vantar vet jag
/Berta

2007-09-22 @ 00:11:12
Postat av: Mej

Jag hittade värsta billiga "nödvantarna" så jag köpte dom =) Idag har jag köpt massa nya saker, så roligt=) Vad ska man annars ha pengarna till om man inte ska handla upp dom??

2007-09-22 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0