Glasögonorm...

Ja idag var hos optikern på besök 8) Och ja jag hade forfarande synfel =( så jag får snällt spendera ännu mera pengar på linser och glasögon.. Var nere på stan och kikade runt lite oxå, införskaffade ett par nya benvärmare och en pincett (eftersom de andra 202 st som jag äger, lyser med sin frånvaro?).. Såg dessutom att "Rusta" hade tagit betalt av mig 2 gånger!! i söndags.. FY PÅ DOM!!! Imorron ska jag åka dit och kräva tebax mina pengar, he he.. Ringde en trevlig kille som hette Jon oxå och bokade in mej på en intervju imorron =) Har lagat Thaimat och kollat tv nu ikväll, annars händer inte så mycket... Blåser som vanligt här i staden så nu undrar jag verkligen.. Var är alla stora, starka killar som jag ska hålla mig i?? That´s the real question?? Hoppas nån dyker upp snart och förgyller min vardag =) Mitt pussel är ju klart så nu får jag sysselsätta mig med korsord istället.. Peace out
image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0