Ha ha ha...

Ja jag har skrattat massor de senaste 2 timmarna! Jag och Pluns va på bio och vi såg "Supersugen", och NEJ! den handlar inte om oss.. Det var rätt roligt, särskilt en fredag kväll när man är så där lagom trött =0) Vi va på stan lite på eftermiddagen och jag spanade in sjuuuukt snygga cyklar,
image37
image38 
jag vill oxå ha en =( Innan bion hade Pluns och jag hade fredags-mys.. Jag köpte Thaimat och Plunsen åt..
Nu är jag iaf hemma och har inte så mycket mer på schemat ikväll... See ya´ Herrå!

Kommentarer
Postat av: Maria H

I dag har jag köpt rosa handdukar. :o)

2007-09-22 @ 16:32:13
Postat av: Mej

Jag me!! Jag har oxå köpt rosa handdukar idag =)

2007-09-22 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0