Linda dag...

Min kloka och älskade vän Teresa brukar ha vad hon kallar  "Teresa dag"... På dessa dagar gör hon bara saker som hon vill och tar hand om sig själv.. Idag hade jag en sån dag och den kom att heta "Linda dag".. Jag hade inga måsten och jag tog hand om hela mej. Jag gjorde visseligen saker som inte är det roligaste jag vet, men det var enklare på nåt sätt eftersom jag inte var "tvungen" att göra dem.. Jag slängde ut alla mattor och dammsög hela lägenheten, efter det gick jag iväg och hyrde dom där filmerna och kröp upp i soffan med en stor godisskål!! Då hade jag lixom gjort mej förtjänt av det..  På eftermiddagen gick jag iväg och handlade, då tog jag dessutom med mej alla sopor som skulle till återvinningsstationen.. Sånt som annars kan kännas tungt att ta tag i gick plötsligt lätt, bara för att det inte längre var "måsten"... Jag köpte massa bakgrejjor och gick hem och bakade en kaka.. Jag tog ett låååångt skumbad och sen gjorde jag något som är bland det värsta jag vet.. Jag rensade lite i avloppet!!!!! Usch, blä, urk, fy, det går inte att  med ord beskriva hur äckligt jag tycker det är.. Kollade iaf in nya avsnitten av "Svensson Svensson", sjukt roligt program.. Jag säger bara en sak.. "Allan Svensson rules!!!" 

Här är ett resultat av dagens tidigare kreativitet.. image16
Rätt så cool va?? ;0)

Kommentarer
Postat av: tvillingen

Jag hatar söndagar men jag tror du har räddat min dag, detta ska bli min Linda-dag :)

2007-09-16 @ 11:19:51
URL: http://www.nogg.se/lindavennen
Postat av: Mej

Ja jag njöt till fullo av min.. Men idag är en ny dag så det är bara att ta sig i kragen igen ;)(Naturligtvis blir närmsta dagarna mycket lättare, eftersom jag har SÅ mycket ny energi efter min Linda-dag!!)

2007-09-16 @ 14:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0