Nu var den äntligen här...

När den efterlängtade helgen äntligen kom var den över lika snabbt.. Eftersom ajg både jobbat och passat barn hela veckan var jag verkligen helt slut.. Min annars så lugna och sysslolösa tillvara byttes för en vecka ut mot jobb, barn som skulle badas, läggas OCH gödas!, kläder som skulle tvättas, leksaker som skulle plockas upp från golvet (för att inte försvinna in i dammsugaren) mm. mm. mm... När lördagen till sist kom var jag tvungen att kliva upp 7.00! för att hinnan med bussen hem till staden... Efter att ha på bussen skämt ut mej totalt (Busschaffisen skrämde mej faktiskt när jag sov!) kom jag äntligen hem... Jag hann dessutom med både en shoppingrunda och en myskväll med Plunsen..
 

Lite nya saker till lägenheten, en gourmetmiddag bestående av chickybits i Idas ENORMT! stora ugn och en film kväll med godis och popcorn senare sprang jag tillsist hela vägen till bussen, bara för att se baklyktorna försvinna i mörkret.. Hahaha...
image4

Söndagen spenderade jag hemma i lägenheten.. Pappa och Kari kom förbi med mAsSa saker till mej, Whhiii.. Nu börjar det nästan likna ett hem.. Det kommer bli så bra när det är färdigt.. Hoppas mamsen kommer med mina möbler snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0