Oj oj oj...

Vilken dag... Idag har jag varit värsta atleten! Jag har varit på hajk i värsta vädret.. Gick upp till tornet och utkiken i ösregn och orkan vind, det var "uppfriskande" kan jag säga... Tänkte att jag behöver röra mer på mej så jag inte blir "stel i lederna" som mormor brukar säga.. Annars har det varit en inne dag med lite tv och annat hemma pyssel.. Som det premiär lejon jag är var jag ju bara TVUNGEN att besöka "Subway" som hade Grand opening idag, det blev "Take away" hem till Plunsen och middag framför tv:n där.. Vi väntade tålmodigt i 3 timmar innan han äntligen kom våran Brian.. Den var en dum man på kanal 5 som sa att Brian inte skulle komma till oss nästa vecka och vidare, WHAT??? Hur ska vi klarar oss utan honom??
 Nu är jag iaf hemma igen och ämnar spendera det som återstår av kvällen på msn och framför min gode vän tv:n.. Men först lite te i min fina rosa vattenkokare.. Check it out..
image9

Måste ju bara lägga ut en bild på den omtalade rosa mössan, så ni kan förstå hur lyckligt lottad jag är.. ;0)
image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0