Ooppsss, I did it again...

Jag är ju helt fenomenal på att tabba mej.. Nu skulle jag så stolt visa upp mina redigerade bilder, men vad gör jag då?? Jo jag raderar hela skiten!!!! Och på den här stenålders datorn är ju inte heller en systemåterställning möjligt.. När min RIKTIGA dator kommer hem från Tyska Landet ska den här burken UT!, det ska vi allt bli två om... Annars har kvällen spenderats hemma i soffan, lagade en gourmetmiddag (bakpotatis med röra) och tittade på tv. Fixade lite på badrummet igår kväll men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mej.. Hade ju ingen slagborr att borr hål i väggen med så jag testade att fästa med mattejp istället, det funkade inte så bra.. Nu har jag suttit på msn och i telefon i flera timmar så nu måste jag ägna mej och något annat, sova kanske?? Tål att tänkas på.. Sov gott allihop...

Kommentarer
Postat av: tvillingen

slagborr!?! you´re my girl!! =) hur trivs du i staden o lyan?? Miss u! pöss

2007-09-12 @ 18:51:40
URL: http://www.nogg.se/lindavennen
Postat av: Anonym

Yes twinnie, still got the talant.. Hittde förresten rätt schyssta bilder sen sist vi anv. en slagborr tillsammans, remember? Jag säger bara shorts, solglasögon och öronproppar =)Jag trivs som fisken i vatnnet, men det är något som saknas... DU!!!! PuSsA

2007-09-13 @ 00:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0